Montag, 6. Oktober 2008

summer's coming...

Foto meines Tages:



Ich seh dieses Schild jeden Tag aus dem Busfenster (wenn ich noch nicht eingeschlafen bin ;)) und heute glaub ich es. Es wird Sommer. Es war ganz ganz nahe an die 30Grad und ich glaub die ganze Woche ist es ziemlich waarm :))

Tut mir leid, wenn ihr in der Schweiz das lest und an die Füsse friert, aber so ist das Leben jetzt halt nunmal. Ihr wolltet nicht mitkommen, jetzt habt ihrs :)

Ich hab sogar mein writing gemacht und lieg parat für meinen Schönheitsschlaf im Bett. Damit der Schlaf evtl ein kleines bisschen nützt, hör ich auf.. ist eh nichts passiert heute...
alsööü see you!!

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

hei schwöschterli.. waas, isch da en schlächte witz, "es wird Sommer"?? Aah neii du bisch jo uf de andere siite (ahahaaa has dänk scho pögget;-))
hey am weekend isch eus im flösser öppis dämlichs passiert: Mer sind ine, dstäge abe, iitritt zahlt, ine burzlet, und hä?: Drum'n'bass? Hä?Hä? has gar ned tschegget (vilicht isch de Lambrusco tschuld gsii) bis i ufs plakat gluegt ha: D'n'B im Clubb, hiphop im Barfum!Haahaaa bi a di falsch party!und am iigang hets no en HIPHOP-JOINT- Stämpfel geh!Bschiss!!Also use, mitem Kassier gstürmt (de cheib hetmi ranzig gmacht), Gäld zrugg, ufe is Barfum, Gäld abglade, suuper! Naja party isch ned so toll gsi, aber who cares..emel de takt vode musig het gstumme.. Soo fertig jetz, mues jo bald min eigene Blog ufmache weni immer so vill schriibe..;-)Pass uf di uf, grüessli au vo minere Frau...be blessed, mer 2

Anonym hat gesagt…

ich mag es dir zwar gönnen, dass du den Sommer noch einmal hast. Und den Geburi in der Hitze feiern anstatt mit farbigem Laub hat schon seinen Reiz.
Wir hatten letzten Samstag die erste Schneeballschlacht dieser Saison. Maja hat so gut getroffen, dass der Schneeball im Auto landete ... und entsprechend für Gelächter sorgte.

Da versorge ich heute deine schwarze volcom-jeans und sehe die organgen kurzen Hosen von dir. Wie konntest du die nur hier lassen!?
So wie es aussieht, wirst du aktiv eingeladen, dich auf den Sommer einzulassen. Ich nähme ihn auch gerne zurück ...
ma

Francis hat gesagt…

ou ja Summer!!!!....
i fröie mi ou scho ufe Summer, eifach duurets leider noechli lenger aus bi dir =( was heisst da nid wöue, nid chönne...

Anonym hat gesagt…

Hallooooo, die geilsti johreszyt stoht vor de tööör....
ich ben deftig am boards ond alles mögliche dezue am verchaufe ond freu mi wie es chlises chend of die wiiiiisi pracht. 30°C, so gruuusig schwetze, hmmm, das wörd mi :-D. lööööv you. cary.